Return - Entire thread - Last 10 posts

so there is this girl.. (13)


1 Name: Secret Admirer : 2006-10-13 17:03 ID:AXFOjY13

and I liek her. what do I do omg

2 Name: UIrich : 2006-10-13 17:40 ID:sywdHKlb

Ignore these animalistic feelings and focus on something more important.

3 Name: Ron "The Truth" Killings : 2006-10-13 19:19 ID:SjG+i9lM

Go ahead and bang that bitch. SHIT!

4 Name: Secret Admirer : 2006-10-13 20:25 ID:AXFOjY13

>>2
but romance is not animalistic, >>3 is. anyway, she is sooo pretty omg. we have been making eyes and stuff omg but i haven't talked to her yet.

5 Name: Secret Admirer : 2006-10-13 22:05 ID:Heaven

OP, read the rest of the board and...
SAGE THIS SHIT ALREADY.

6 Name: Secret Admirer : 2006-10-13 22:47 ID:AXFOjY13

YOU CAN'T STOP OUR LOVE.

7 Name: Secret Admirer : 2006-10-14 13:38 ID:Heaven

"I liek milk."

8 Name: Secret Admirer : 2006-10-14 15:33 ID:AXFOjY13

Cows drink milk.

9 Name: Secret Admirer : 2006-10-14 15:59 ID:FnNyzVDL

guys did you notice the OP is parodying this board

(but seriously i still think it's the best read on 4-ch)

10 Name: Secret Admirer : 2006-10-15 00:21 ID:Y+G5xmP2

>>8
i c wut u did thar.
>>9
nah the "Mireille guy, please leave" thread tops this.

11 Name: Secret Admirer : 2006-10-15 04:09 ID:FnNyzVDL

>>10
i meant that the board is my favorite read on 4-ch. i like "hypothetical attraction" best.

12 Name: Secret Admirer : 2006-10-15 09:55 ID:Y+G5xmP2

>>11
yeah, i'll have to admit it has more substance than other *chans.

i posted in that thread..gave him invaluable advice three times. too bad he was total fail.

13 Name: Secret Admirer : 2006-10-31 04:43 ID:Heaven

GFTOG